ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Die Wirkung von Gamification auf Motivation und Leistung [3-658-14308-8; 3-658-14309-6] Sailer, Michael

år:2016
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Puckett, S. Die Führungskraft aus unterschiedlichen Blickwinkeln. , 2016. Länk till SFX för denna post
  2. Thomson, R. Managing People. , 2002. Länk till SFX för denna post
  3. Deterding, S. Gamification. using game-design elements in non-gaming contexts. Proceedings of the 2011 annual conference extended abstracts on Human factors in computing systems - CHI EA '11 , 2011.: 2425-2428. Länk till SFX för denna post
  4. Heckhausen, J. Motivation und Handeln. Motivation und Handeln. : Springer Berlin Heidelberg. Länk till SFX för denna post
  5. Jürgen, G. : VS Verlag für Sozialwissenschaften,, 2008.: 314-327. Länk till SFX för denna post
  6. FOOT, M. INTRODUCING HUMAN RESOURCE MANAGEMENT. , 2011. Länk till SFX för denna post
  7. Deterding, S. From game design elements to gamefulness. Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference on Envisioning Future Media Environments - MindTrek '11 , 2011.: 9-15. Länk till SFX för denna post
  8. Olafsen, Anja H. Show them the money? The role of pay, managerial need support, and justice in a self-determination theory model of intrinsic work motivation. Scandinavian journal of psychology 56.4 (2015): 447-457. Länk till SFX för denna post
  9. Newcomb, Theodore M. Sozialpsychologie. : Springer Berlin Heidelberg :, 2014.: 1-28. Länk till SFX för denna post
  10. Heckhausen, J. Motivation und Handeln Motivation and acting. Motivation und Handeln. , 2010. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad