ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Gamification in Learning and Education [3-319-47282-8; 3-319-47283-6] Kim, Sangkyun

år:2018
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Hoblitz, A. Spielend Lernen im Flow. , 2015. Länk till SFX för denna post
  2. Starks, K. Cognitive behavioral game design: a unified model for designing serious games. Frontiers in Psychology 5 (2014): 28-28. Länk till SFX för denna post
  3. Järvelä, S. Affective Learning Together: Social and emotional dimensions of collaborative learning. Affective Learning Together. , 2013.: 120-135. Länk till SFX för denna post
  4. Kolby, J. GRE 4000 : The 4000 Words Essential for the GRE. GRE 4000. , 2011. Länk till SFX för denna post
  5. Reiners, T. Gamification in Education and Business. Gamification in Education and Business. : Springer International Publishing :, 2015.: 1-710. Länk till SFX för denna post
  6. Ganguin, S. Computerspiele und lebenslanges Lernen. , 2010. Länk till SFX för denna post
  7. Kolby, J. GRE Prep Course eBook. Nova's GRE Prep Course. , 2004. Länk till SFX för denna post
  8. Kolby, J. Nova's GRE Math Bible. , 2008. Länk till SFX för denna post
  9. van Gog, T. Cognitive load theory. Cognitive load theory. : Cambridge University Press,, 2010.: 1-275. Länk till SFX för denna post
  10. Kim, Bokyeong, B. Not just fun, but serious strategies: Using meta-cognitive strategies in game-based learning. Computers & education 52.4 (2009): 800-810. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad