ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Media, Institutions and Audiences [0-333-65869-8; 1-4039-9046-8] Lacey, Nick

år:2002
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Thornham, S. Media studies : a reader. Länk till SFX för denna post
  2. Lawson-Borders, G. Media organizations and convergence: case studies of media convergence pioneers. , 2006. Länk till SFX för denna post
  3. Livingstone, Sonia M M. Talk on Television. Talk on Television : Audience Participation & Public Debate. : Routledge, 1994. Länk till SFX för denna post
  4. Ang, I. Desperately Seeking the Audience. , 1991. Länk till SFX för denna post
  5. Streeter, T. Selling+the+air+%3A+a+critique+of+the+policy+of+commercial+broadcasting+in+the+United+States++. Länk till SFX för denna post
  6. Ruddock, A. Understanding Audiences : Theory and Method. Understanding Audiences : Theory and Method. : SAGE, 2001.: 201-201. Länk till SFX för denna post
  7. BERMEJO, F. Audience manufacture in historical perspective: from broadcasting to Google. New media & society 11.1/2 (2009): 133-154. Länk till SFX för denna post
  8. Torgerson, D. Policy discourse and public spheres: the Habermas paradox. Critical policy studies 4.1 (2010): 1-17. Länk till SFX för denna post
  9. boyd, D. CRITICAL QUESTIONS FOR BIG DATA. Information, communication & society 15.5 (2012): 662-679. Länk till SFX för denna post
  10. Livingstone, S. The Influence of Personal Influence on the Study of Audiences. Annals of the American Academy of Political and Social Science 608.1 (2006): 233-250. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad