ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Hitchcock's Motifs [90-5356-773-9; 90-485-0545-3] Walker Michael, Michael

år:2005 -490pp.
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Gabbard, Glen O. Vertigo: Female objectification, male desire, and object loss. Psychoanalytic inquiry 18.2 (1998): 161-167. Länk till SFX för denna post
  2. Allen, R. Alfred Hitchcock. , 1999. Länk till SFX för denna post
  3. Belton, J. The space of Rear Window. MLN 103.5 (1988): 1121-1138. Länk till SFX för denna post
  4. Fawell, J. Fashion dreams: Hitchcock, women, and Lisa Fremont (The representation of the heroine in 'Rear Window'). Literature film quarterly 28.4 (2000): 274-283. Länk till SFX för denna post
  5. Hemmeter, T. Hitchcock's melodramatic silence. Journal of film and video 48.1/2 (1996): 32-40. Länk till SFX för denna post
  6. Deutelbaum, M. [Alfred Hitchcock]. Film quarterly 58.1 (2004): 56-58. Länk till SFX för denna post
  7. Almansi, Renato J., J. Alfred Hitchcock's disappearing women: A study in scopophilia and object loss. The International review of psycho-analysis 19.1 (1992): 81-90. Länk till SFX för denna post
  8. Howe, L. Through the Looking Glass: Reflexivity, Reciprocality, and Defenestration in Hitchcock's Rear Window. College literature 35.1 (2008): 16-37. Länk till SFX för denna post
  9. Palmer, R. Barton B. The Metafictional Hitchcock: the experience of viewing and the viewing of experience in Rear window and Psycho. Cinema journal 25.2 (1986): 4-19. Länk till SFX för denna post
  10. Toles, G. Alfred Hitchcock's 'Rear Window' as critical allegory. Boundary 2 16.2 (1989): 225-245. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad