ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

How to market books [0-415-72746-4; 1-315-76183-1] Baverstock, Alison

år:2015
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Smith, K. The Publishing Business : From p-books to e-books. The publishing business : from p-books to e-books : Creative Careers. , 2012. Länk till SFX för denna post
  2. Squires, C. Marketing Literature. , 2007. Länk till SFX för denna post
  3. BULLOCK, A. Patrons, buyers and owners: the evidence for ownership and the rôle of book owners in book production and the book trade. BOOK PRODUCTION. : Taylor and Francis, 2012.: 1-206. Länk till SFX för denna post
  4. JONES, H. PUBLISHING LAW. , 2011. Länk till SFX för denna post
  5. Hall, F. Business of Digital Publishing : An Introduction to the Digital Book and Journal Industries. , 2013. Länk till SFX för denna post
  6. DAVIES, G. The Professional's Guide to Publishing : A Comprehensive Introduction to Working in the Publishing Industry. , 2011. Länk till SFX för denna post
  7. Clark, G. Inside Book Publishing. : Routledge, 2014. Länk till SFX för denna post
  8. Baverstock, A. How to Market Books. : Routledge,, 2008. Länk till SFX för denna post
  9. Mackenzie, J. The Editor's Companion. : Cambridge University Press,, 2004. Länk till SFX för denna post
  10. Baverstock, A. How to Market Books. , 2019. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad