ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Alternative and Activist New Media [0-7456-4184-9; 0-7456-5833-4] LIEVROUW, LEAH

år:2013 sidor:ix -294
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Wymer, W. Rethinking the boundaries of social marketing: Activism or advertising? Journal of business research 63.2 (2009): 99-103. Länk till SFX för denna post
  2. Yang, G. ONLINE ACTIVISM. Journal of Democracy 20.3 (2009): 33-36. Länk till SFX för denna post
  3. Bennett, Alexandra L. THE LOGIC OF CONNECTIVE ACTION. Information, communication & society 15.5 (2012): 739-768. Länk till SFX för denna post
  4. Scannell, P. Television and the Meaning of 'Live' : An Enquiry into the Human Situation. , 2014. Länk till SFX för denna post
  5. Atton, C. Book Review: Olga Guedes Bailey, Bart Cammaerts and Nico Carpentier, Understanding Alternative Media. Maidenhead: Open University Press, 2008. Media, culture, and society 31.4 (2009): 683-684. Länk till SFX för denna post
  6. Lewis, K. The structure of online activism. Sociological science 1.1 (2014): 1-9. Länk till SFX för denna post
  7. Postmes, T. Collective Action in the Age of the Internet: Mass Communication and Online Mobilization. Social science computer review 20.3 (2002): 290-301. Länk till SFX för denna post
  8. Bennett, Alexandra L. DIGITAL MEDIA AND THE PERSONALIZATION OF COLLECTIVE ACTION. Information, communication & society 14.6 (2011): 770-799. Länk till SFX för denna post
  9. Dann, S. Redefining social marketing with contemporary commercial marketing definitions. Journal of business research 63.2 (2009): 147-153. Länk till SFX för denna post
  10. Budish, Ryan H. CLICK TO CHANGE: OPTIMISM DESPITE ONLINE ACTIVISM'S UNMET EXPECTATIONS. Emory international law review 26.2 (2012): 745-772. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad