ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Media Mixes, Media Transformations
Källa:

Anime’s Media Mix: Franchising Toys and Characters in Japan [0-8166-7549-X; 1-4529-4752-X] Steinberg, Marc

år:2012 sidor:135 -170
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Collins, J. The Use Values of Narrativity in Digital Cultures. New literary history 44.4 (2013): 639-660. Länk till SFX för denna post
  2. Elsaesser, T. Contingency, causality, complexity: distributed agency in the mind-game film. New review of film and television studies 16.1 (2018): 1-39. Länk till SFX för denna post
  3. Denison, R. Anime fandom and the liminal spaces between fan creativity and piracy. International journal of cultural studies 14.5 (2011): 449-466. Länk till SFX för denna post
  4. Thomas, L. The Multiplanar Image. Mechademia 1.1 (2006): 120-143. Länk till SFX för denna post
  5. Siapera, E. Media Convergence. : Wiley, 2012.: 19-38. Länk till SFX för denna post
  6. Hull, G. Youth culture and digital media: New literacies for new times. Research in the teaching of English 38.2 (2003): 229-233. Länk till SFX för denna post
  7. LaMarre, T. The Animalization of Otaku Culture. Mechademia 2.1 (2007): 175-187. Länk till SFX för denna post
  8. Murray, S. MATERIALIZING ADAPTATION THEORY: THE ADAPTATION INDUSTRY. Literature film quarterly 36.1 (2008): 4-20. Länk till SFX för denna post
  9. Jackson, D. Stories to Tell. Studio 36.3 (2006): 180-3. Länk till SFX för denna post
  10. Eiji, Ō. World and Variation: The Reproduction and Consumption of Narrative. Mechademia 5.1 (2010): 99-116. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad