ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

The Oxford Handbook of Publishing [0-19-879420-7; 0-19-251273-0] Phillips, Angus

år:2019
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Baverstock, A. How to Market Books. , 2019. Länk till SFX för denna post
  2. Baverstock, A. How to Market Books. : Routledge,, 2008. Länk till SFX för denna post
  3. BULLOCK, A. Patrons, buyers and owners: the evidence for ownership and the rôle of book owners in book production and the book trade. BOOK PRODUCTION. : Taylor and Francis, 2012.: 1-206. Länk till SFX för denna post
  4. Clark, G. Inside Book Publishing. : Routledge, 2014. Länk till SFX för denna post
  5. Mackenzie, J. The Editor's Companion. : Cambridge University Press,, 2004. Länk till SFX för denna post
  6. How to market books; the essential guide to maximizing profit and exploiting all channels to market, 4th ed.(Brief Article)(Book Review). Reference and Research Book News (2008). Länk till SFX för denna post
  7. Clark, G. Inside book publishing. Länk till SFX för denna post
  8. Helgason, Jon; Kärrholm K. Hype : Bestsellers and Literary Culture. , 2014. Länk till SFX för denna post
  9. DAVIES, G. The Professional's Guide to Publishing : A Comprehensive Introduction to Working in the Publishing Industry. , 2011. Länk till SFX för denna post
  10. Baverstock, A. How to Market Books. , 2015. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad