ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

More than a game: The computer game as fictional form [0-7190-6364-7; 1-5261-3754-2] Atkins, Barry

år:2003 -176p.
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. King, G. Tomb Raiders and Space Invaders : Videogame Forms and Contexts. , 2006. Länk till SFX för denna post
  2. Sobchack, V. Carnal Thoughts: Embodiment and Moving Image Culture. Carnal thoughts : embodiment and moving image culture. , 2004. Länk till SFX för denna post
  3. Michael, David R R. Serious Games : Games That Educate, Train, and Inform. Serious Games: Games That Educate, Train, and Inform. , 2005. Länk till SFX för denna post
  4. Kennedy, H.W. W. Lara Croft: Feminist icon or cyberbimbo? On the limits of textual analysis. Game studies: the international journal of computer game research 2.2 (2002). Länk till SFX för denna post
  5. Brenick, A. Social Evaluations of Stereotypic Images in Video Games. Youth & society 38.4 (2007): 395-419. Länk till SFX för denna post
  6. Jansz, J. The Lara Phenomenon: Powerful Female Characters in Video Games. Sex Roles 56.3/4 (2007): 141-148. Länk till SFX för denna post
  7. Burgess, Melinda R. Sex, Lies, and Video Games: The Portrayal of Male and Female Characters on Video Game Covers. Sex Roles 57.5/6 (2007): 419-433. Länk till SFX för denna post
  8. Dill, Karen E. Video Game Characters and the Socialization of Gender Roles: Young People’s Perceptions Mirror Sexist Media Depictions. Sex Roles 57.11/12 (2007): 851-864. Länk till SFX för denna post
  9. Dovey, J. Games Cultures : Computer Games As New Media. GAME CULTURES: COMPUTER GAMES AS NEW MEDIA. , 2006. Länk till SFX för denna post
  10. Ladendorf, M. The L-word: Queer identifikation och mediereception. Tidskrift för genusvetenskap 29.3-4 (2008): 115-137. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad