ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: A Handbook for Doctoral Supervisors
Källa:

A Handbook For Doctoral Supervisors [0-415-33545-0; 1-134-30937-6] Taylor, Stan

år:2005 sidor:1 -264
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Åkerlind, G. Supervising doctoral students: variation in purpose and pedagogy. Studies in Higher Education 42.9 (2015): 1-13. Länk till SFX för denna post
  2. Delamont, S. Supervising the Doctorate (2nd Edition). Supervising the Doctorate. , 2004. Länk till SFX för denna post
  3. Petre, M. The unwritten rules of PhD research. The unwritten rules of PhD research. Länk till SFX för denna post
  4. Taylor, Stanley E. Changes in doctoral education. International journal for researcher development 3.2 (2012): 118-138. Länk till SFX för denna post
  5. Lee, A. Successful Research Supervision: Advising students doing research. Successful Research Supervision : Advising Students Doing Research. : Routledge, 2012.: 1-200. Länk till SFX för denna post
  6. Carter, S. ‘Ignoring me is part of learning’: Supervisory feedback on doctoral writing. Innovations in Education and Teaching International 54.1 (2016): 1-8. Länk till SFX för denna post
  7. Handal, G. Optimal use of feedback in research supervision with master and doctoral students. Nordic studies in education 25.03 (2005): 177-190. Länk till SFX för denna post
  8. PHILLIPS, ESTELLE M. HOW TO GET A PHD : A HANDBOOK FOR STUDENTS AND THEIR SUPERVISORS. Länk till SFX för denna post
  9. Lee, R. Supervising writing: helping postgraduate students develop as researchers. Innovations in Education and Teaching International 52.5 (2013): 1-13. Länk till SFX för denna post
  10. Kamler, B. Helping Doctoral Students Write. , 2014.: 1-191. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad