ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Brand Culture [0-415-35598-2; 1-134-25232-3] Schroeder, Jonathan; Morling

år:2006
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Vallaster, C. An online discursive inquiry into the social dynamics of multi-stakeholder brand meaning co-creation. Journal of business research 66.9 (2012): 1505-1515. Länk till SFX för denna post
  2. Arvidsson, A. Brands : Meaning and Value in Media Culture. Brands : Meaning and Value in Media Culture. : Routledge, 2006.: 1-168. Länk till SFX för denna post
  3. Yang, Y. The Construction of Brand Culture Based on Corporate Culture. International Journal of Business and Management 5.4 (2010): 223-226. Länk till SFX för denna post
  4. Bouchikhi, H. SOUL OF THE CORPORATION: HOW TO MANAGE THE IDENTITY OF YOUR COMPANY. , 2008. Länk till SFX för denna post
  5. Moor, L. The rise of brands. , 2007. Länk till SFX för denna post
  6. ller, J. Innovation creation by online basketball communities. Journal of business research 60.1 (2007): 60-71. Länk till SFX för denna post
  7. Sigismund Huff, A. Leading Open Innovation. Leading Open Innovation. : MIT Press, 2013. Länk till SFX för denna post
  8. Pierre, B. Does brand meaning exist in similarity or singularity? Journal of business research 62.3 (2008): 356-361. Länk till SFX för denna post
  9. Minna-Mäläskä, M. Network actors' participation in B2B SME branding. Industrial marketing management 40.7 (2011): 9-9. Länk till SFX för denna post
  10. Fournier, S. Reviving brand loyalty: A reconceptualization within the framework of consumer-brand relationships. International journal of research in marketing 14.5 (1997): 451-472. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad