ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Imagining Aristotle: Verbal and Visual Representation in Fourteenth-Century France [0-520-08333-4; 0-585-33523-0] Sherman, Claire

år:1995
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Moreno, R. Teaching with concrete and abstract visual representations: Effects on students' problem solving, problem representations, and learning perceptions. Journal of educational psychology . 103.1 (2011): 32-47. Länk till SFX för denna post
  2. Annas, G. Rules for gene banks: protecting privacy in the genetics age. Justice and the Human Genome Project. Länk till SFX för denna post
  3. Charlesworth, R. Using Problem Solving to Assess Young Children's Mathematics Knowledge. Early childhood education journal 39.6 (2012): 373-382. Länk till SFX för denna post
  4. David, Maria M. The role of visual representations for structuring classroom mathematical activity. Educational studies in mathematics 80.3 (2011): 413-431. Länk till SFX för denna post
  5. Tat, Emel T. Preservice teachers’ purposes of utilizing concrete materials. Procedia: social & behavioral sciences 2.2 (2010): 5835-5835. Länk till SFX för denna post
  6. Sutherland, J A A. Teaching abstract concepts by metaphor. The Journal of nursing education 40.9 (2002): 417-9. Länk till SFX för denna post
  7. Mayer, -Richard-E E. TEACHING OF SUBJECT MATTER. Annual review of psychology 55.1 (2004): 715-744. Länk till SFX för denna post
  8. Hede, K. Antibiotic resistance: An infectious arms race. Nature 509.7498 (2014). Länk till SFX för denna post
  9. O'Connor, N K. Human Genome Project. Journal of family practice 36.1 (1993): 14-5. Länk till SFX för denna post
  10. Peletz, Michael G. G. Reason and passion. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad