ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Boxen: kreativitet som skapar bättre affärer: träna dig till framgång [91-974919-7-7] Dahlén, Micael

år:2006
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Carland, William W. Differentiating Entrepreneurs from Small Business Owners: A Conceptualization. The Academy of Management review 9.2 (1984): 354-359. Länk till SFX för denna post
  2. Bhattacharya, A. Expectancy theory. Nature 464.7287 (2010): 456-456. Länk till SFX för denna post
  3. Csikszentmihalyi, M. Happiness, flow, and economic equality. The American psychologist 55.10 (2000): 1163-4. Länk till SFX för denna post
  4. EL-MURAD, J. The Definition and Measurement of Creativity: What Do We Know? Journal of advertising research 44.02 (2004): 188-201. Länk till SFX för denna post
  5. Atuahene-Gima, K. Resolving the Capability-Rigidity Paradox in New Product Innovation. The Journal of marketing 69.4 (2005): 61-83. Länk till SFX för denna post
  6. Grönroos, C. Marketing services: the case of a missing product. The journal of business & industrial marketing 13.4/5 (1998): 322-338. Länk till SFX för denna post
  7. HSIU LI, L. MODELING MOTIVATIONS FOR BLOGGING: AN EXPECTANCY THEORY ANALYSIS. Social behavior and personality 39.2 (2011): 251-264. Länk till SFX för denna post
  8. Seelos, C. Social entrepreneurship: creating new business models to serve the poor. Business horizons 48.3 (2005): 241-246. Länk till SFX för denna post
  9. Bhattacharya, A. Expectancy theory: wishful thinking. Nature 464.7287 (2010): 456-. Länk till SFX för denna post
  10. Csikszentmihalyi, M. If We Are So Rich, Why Aren't We Happy? The American psychologist 54.10 (1999): 821-827. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad