ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Organizing Knowledge : An Introduction to Managing Access to Information [0-7546-4431-6; 1-315-24751-8] Rowley, Jennifer

år:2008
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Rowley, J. The wisdom hierarchy: representations of the DIKW hierarchy. Journal of information science 33.2 (2007): 163-180. Länk till SFX för denna post
  2. Bush, V. As we may think. Library computing 18.3 (1999): 180-188. Länk till SFX för denna post
  3. Swain, E. ORAL HISTORY IN THE ARCHIVES: ITS DOCUMENTARY ROLE IN THE TWENTY-FIRST CENTURY. The American archivist 66.1 (2003): 139-158. Länk till SFX för denna post
  4. Rowley, J. Subjects as access points. , 2008.: 149-194. Länk till SFX för denna post
  5. Smiraglia, Richard P. The elements of knowledge organization. The Elements of Knowledge Organization. : Springer,, 2014.: 1-101. Länk till SFX för denna post
  6. Fricke, M. The knowledge pyramid: a critique of the DIKW hierarchy. Journal of information science 35.2 (2009): 131-142. Länk till SFX för denna post
  7. Tschan, R. A Comparison of Jenkinson and Schellenberg on Appraisal. The American archivist 65.2 (2002): 176-195. Länk till SFX för denna post
  8. Bush, V. As we may think. SIGPC notes 1.4 (1979): 36-44. Länk till SFX för denna post
  9. Zins, C. Conceptual approaches for defining data, information, and knowledge. Journal of the American Society for Information Science and Technology 58.4 (2007): 479-493. Länk till SFX för denna post
  10. Gerovitch, S. InterNyet: why the Soviet Union did not build a nationwide computer network. History and Technology 24.4 (2008): 335-350. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad