ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Children and Consumer Culture in American Society: A Historical Handbook and Guide [0-313-33140-5; 1-281-20258-4] Jacobson, Lisa

år:2008
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Goodman, Douglas J. J. Consumer culture: a reference handbook. Länk till SFX för denna post
  2. Ah, youth: when anything goes. (street fashion). The New York times 137 (1987): 36-. Länk till SFX för denna post
  3. Sassatelli, R.. Consumer Culture. CONSUMER CULTURE: HISTORY, THEORY AND POLITICS. : SAGE Publications, 2007. Länk till SFX för denna post
  4. Stearns, Peter N. Consumerism in World History : The Global Transformation of Desire. Consumerism in World History. Länk till SFX för denna post
  5. Saunders, S. Crazy Titch stands tall. Times educational supplement .4607 (2004). Länk till SFX för denna post
  6. Louie, E. In schools, fashion is whatever is 'fresh.'. The New York times 137 (1987): 18-. Länk till SFX för denna post
  7. Schroeder, J. Brand Culture. Brand culture. : Taylor and Francis, 2006.: 60-68. Länk till SFX för denna post
  8. Stearns, P. Consumerism in World History : The Global Transformation of Desire. , 2001. Länk till SFX för denna post
  9. Arnould, Eric J. J. Consumer culture theory (CCT): twenty years of research. The Journal of consumer research 31.4 (2005): 868-882. Länk till SFX för denna post
  10. Lehmann, Donald R. Brands and Branding: Research Findings and Future Priorities. Marketing science 25.6 (2006): 740-759. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad