ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Longing and Belonging: Parents, Children, and Consumer Culture [0-520-25843-6; 0-520-94339-2] Pugh, Allison J.

år:2009
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Marshall, David W. Understanding Children as Consumers. Understanding Children as Consumers. : SAGE Publications, 2010. Länk till SFX för denna post
  2. Southerton, C. Encyclopedia of Consumer Culture. Länk till SFX för denna post
  3. Lai, Wan M. Belonging, Being, and Becoming: Challenges for Children in Transition. Diaspora, Indigenous, and Minority Education 4.2 (2010): 103-117. Länk till SFX för denna post
  4. Buckingham, V. Childhood and Consumer Culture. Childhood and consumer culture. : Palgrave Macmillan, 2010. Länk till SFX för denna post
  5. Comstock, George A. Media and the American Child. , 2007. Länk till SFX för denna post
  6. John, Deborah Roedder R. Consumer Socialization of Children: A Retrospective Look at Twenty-Five Years of Research. The Journal of consumer research 26.3 (1999): 183-213. Länk till SFX för denna post
  7. Podoshen, Zheng S. Theoretical reflections on dystopian consumer culture: Black metal. Marketing theory 14.2 (2014): 4294967295-227. Länk till SFX för denna post
  8. Halbeisen, P. Wirtschaftsgeschichte der Schweiz im 20. Jahrhundert. : 753-819. Länk till SFX för denna post
  9. Buckingham, D. The material child : , 2011. Länk till SFX för denna post
  10. Hayashi, R. Being, Belonging, and Becoming. Journal of Social Work in Disability & Rehabilitation 4.4 (2006): 39-56. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad