ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Multilingualism in Mathematics Classrooms [1-84769-205-2; 1-84769-377-6] Barwell, Richard

år:2009
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Barton, B. LANGUAGE OF MATHEMATICS: TELLING MATHEMATICAL TALES. , 2008. Länk till SFX för denna post
  2. Grabner, Roland H. Language-Switching Costs in Bilingual Mathematics Learning. Mind, brain and education 6.3 (2012): 147-155. Länk till SFX för denna post
  3. Esmonde, I. Teaching Mathematics for Social Justice in Multicultural, Multilingual Elementary Classrooms. Canadian journal of science, mathematics and technology education 10.3 (2010): 244-254. Länk till SFX för denna post
  4. Butterworth, B. The development of arithmetical abilities. Journal of child psychology and psychiatry and allied disciplines 46.1: 3-18. Länk till SFX för denna post
  5. Clarkson, Philip C., Philip C. C. Bilingualism and mathematics learning: Another perspective. Journal for research in mathematics education 23.1 (1992): 34-44. Länk till SFX för denna post
  6. Flojo, Nancy C R. Early identification and interventions for students with mathematics difficulties. Journal of learning disabilities 38.4 (2005): 293-304. Länk till SFX för denna post
  7. Landerl, K. Developmental dyscalculia and basic numerical capacities: a study of 8-9-year-old students. Cognition 93.2 (2004): 99-125. Länk till SFX för denna post
  8. Landerl, K. Typical and atypical development of basic numerical skills in elementary school. Journal of experimental child psychology 103.4 (2009): 546-565. Länk till SFX för denna post
  9. le Grange, L. ‘Multicultural’ science in South Africa's National Curriculum Statement. Africa education review 1.2 (2004): 204-219. Länk till SFX för denna post
  10. Ketter, J. Already Reading Texts and Contexts: Multicultural Literature in a Predominantly White Rural Community. Theory into practice 40.3 (2001): 175-83. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad