ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Losing the News : The Future of the News That Feeds Democracy [0-19-518123-9; 0-19-772500-7] Jones, Alex S.

år:2009
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Avraham, E. Media strategies for improving an unfavorable city image. Cities 21.6 (2004): 471-479. Länk till SFX för denna post
  2. Mass Media and American Politics, 9th Edition. ProtoView 2.6 (2015). Länk till SFX för denna post
  3. LESLIE, LARRY Z. CELEBRITY IN THE 21ST CENTURY: A REFERENCE HANDBOOK. , 2011. Länk till SFX för denna post
  4. Paddison, R. City Marketing, Image Reconstruction and Urban Regeneration. Urban Studies 30.2 (1993): 339-350. Länk till SFX för denna post
  5. Avraham, E. Cities and their news media images. Cities 17.5 (2000): 363-370. Länk till SFX för denna post
  6. Beirman, D. Marketing of tourism destinations during a prolonged crisis: Israel and the Middle East. Journal of vacation marketing 8.2 (2002): 167-176. Länk till SFX för denna post
  7. KAVARATZIS, M. CITY BRANDING: AN EFFECTIVE ASSERTION OF IDENTITY OR A TRANSITORY MARKETING TRICK? Tijdschrift voor economische en sociale geografie 96.5 (2005): 506-514. Länk till SFX för denna post
  8. Medway, D. Alternative perspectives on marketing and the place brand. European Journal of Marketing 42.5-6 (2008): 641-653. Länk till SFX för denna post
  9. HAIG, M. Brand success : how the world's top 100 brands thrive and survive. Brand royalty : how the world's top 100 brands thrive & survive. , 2011. Länk till SFX för denna post
  10. Rublack, U. CELEBRITY AS CONCEPT AN EARLY MODERN PERSPECTIVE. Cultural and social history 8.3 (2011): 399-403. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad