ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Art, Politics, and Commerce in Chinese Cinema [962-209-175-X; 988-220-528-3] Rosen, Stanley

år:2010
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Shambaugh, D. CHINA'S PROPAGANDA SYSTEM: INSTITUTIONS, PROCESSES AND EFFICACY. The China journal 57.57 (2007): 25-58. Länk till SFX för denna post
  2. Wineburg, S. Historical thinking and other unnatural acts : charting the future of teaching the past. Länk till SFX för denna post
  3. Shirk, Susal L. The Political Logic of Economic Reform in China. Annals of the American Academy of Political and Social Science 543 (1996): 176-177. Länk till SFX för denna post
  4. Hake, S. GERMAN NATIONAL CINEMA. , 2008. Länk till SFX för denna post
  5. Berry, C. China on screen : cinema and nation. , 2006. Länk till SFX för denna post
  6. Hwang, Y. Performance, Meaning, and Ideology in the Making of Legitimacy: The Celebrations of the People's Republic of China's Sixty-Year Anniversary. China Review 11.1 (2011): 27-55. Länk till SFX för denna post
  7. Zhao, Y. From commercialization to conglomeration: the transformation of the Chinese press within the orbit of the party state. Journal of communication 50.2 (2000): 3-26. Länk till SFX för denna post
  8. Levstik, L. Teaching history for the common good. Teaching History for the Common Good. : Lawrence Erlbaum Associates, 2004.: 1-288. Länk till SFX för denna post
  9. Kao, P. Secret Codes of Political Propaganda: The Unknown System of Writing Teams. China quarterly 214.214 (2013): 394-410. Länk till SFX för denna post
  10. Jones, Gary, G. China propaganda art evokes a revolution, now past. Christian Science Monitor (2003): 7-. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad