ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Værk som handling : performativitet, kunst og metode [87-635-2602-6] Jalving, Camilla

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Götz, D. Interactive interfaces: Installations produced at the zkm | ima. Organised sound 14.3 (2009): 286-298. Länk till SFX för denna post
  2. Croci, V. Sensible objects for digital environments (Based in Milan, 'dotdotdot' Interactive Installations with a 'participative dynamic'). Architectural design .190 (2007): 150-153. Länk till SFX för denna post
  3. Goebel, J. The ZKM Institute for Music and Acoustics up to 2002: Politics, context and foundations. Organised sound 14.3 (2009): 236-247. Länk till SFX för denna post
  4. Dabbeeru, M. Discovering implicit constraints in design. Artificial intelligence for engineering design, analysis and manufacturing 25.1 (2011): 57-75. Länk till SFX för denna post
  5. Tittel, C. Sound art as sonification, and the artistic treatment of features in our surroundings. Organised Sound 14.01 (2009): 57-64. Länk till SFX för denna post
  6. Murray, T. Digital Passage: The Rhizomatic Frontiers of the ZKM. PAJ 24.1 (2002): 115-19. Länk till SFX för denna post
  7. Licht, A. Sound art: Origins, development and ambiguities. Organised sound 14.1 (2009): 3-10. Länk till SFX för denna post
  8. Ouzounian, G. Embodied sound: Aural architectures and the body. Contemporary music review 25.1/2: 69-79. Länk till SFX för denna post
  9. Fabricius, D. 'MISSION: POSTMODERN - Heinrich Klotz and the Wunderkammer DAM'. Journal of architecture 19.5 (2014): 812-. Länk till SFX för denna post
  10. Smith, R. ART REVIEW;A Museum's Metamorphosis: The Virtual Arcade.(Cultural Desk). The New York times (1996). Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad