ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Becoming a teacher researcher in literacy and learning: strategies and tools for the inquiry process [0-415-99620-1; 1-136-86112-2] Pappas, Christine C.; Tucker-Raymond

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Imbeau, Marcia B. Leading and Managing a Differentiated Classroom. Länk till SFX för denna post
  2. Brindley, R. Empowering the voice of the teacher researcher : achieving success through a culture of inquiry. , 2010. Länk till SFX för denna post
  3. Piasta, Shayne B. Developing Early Literacy Skills: A Meta-Analysis of Alphabet Learning and Instruction. Reading Research Quarterly 45.1 (2010): 8-38. Länk till SFX för denna post
  4. Johnson, B. Asynchronous Online Role-Plays Using a Blended Learning Design. , 2010. Länk till SFX för denna post
  5. Jansen, Barbara A. INQUIRY UNPACKED: An Introduction to Inquiry-Based Learning. Library media connection 29.5 (2011): 10-12. Länk till SFX för denna post
  6. Piasta, Shayne B. Learning letter names and sounds: Effects of instruction, letter type, and phonological processing skill. Journal of experimental child psychology 105.4 (2010): 324-344. Länk till SFX för denna post
  7. Alexakos, K. Being a Teacher | Researcher. : SensePublishers, 2015. Länk till SFX för denna post
  8. Gray, J. Beginning Teachers as Teacher-Researchers. The Australian journal of teacher education 27.1 (2002): 29-49. Länk till SFX för denna post
  9. Morrow, Lesley l. Strategies used for phonics instruction in early childhood classrooms. The Reading teacher 50.8 (1997): 644-51. Länk till SFX för denna post
  10. Pool, Carolyn R. Differentiation in the classroom.(Web Wonders). Educational leadership 58.1 (2000): 96-. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad