ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Educational Encounters: Nordic Studies in Early Childhood Didactics [94-007-1616-8; 1-283-47808-0] Pramling, Niklas

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Ainsworth, S. DeFT: A Conceptual Framework for Considering Learning with Multiple Representations. Learning and instruction 16.3: 183-198. Länk till SFX för denna post
  2. Cummins, Chris m. The National Curriculum changes and their effects on English language teaching in the People's Republic of China. International handbook of English language teaching. , 2007. Länk till SFX för denna post
  3. Edwards, C. "Fine Designs" from Italy: Montessori Education and the Reggio Emilia Approach. Montessori life 15.1: 34-39. Länk till SFX för denna post
  4. Kansanen, P. Subject-matter didactics as a central knowledge base for teachers, or should it be called pedagogical content knowledge? Pedagogy, culture & society 17.1 (2009): 29-39. Länk till SFX för denna post
  5. Chubarov, I. Lev Vygotsky's Psychology of Art As an Avant-Garde Project. Social sciences 38.3 (2007): 136-147. Länk till SFX för denna post
  6. Ainsworth, S. The Functions of Multiple Representations. Computers & education 33.2-3 (1999): 131-52. Länk till SFX för denna post
  7. Cummins, J. "Language, power, and pedagogy bilingual children in the crossfire". , 2000. Länk till SFX för denna post
  8. Meij, J. Supporting Students' Learning with Multiple Representations in a Dynamic Simulation-Based Learning Environment. Learning and Instruction 16.3 (2006): 199-212. Länk till SFX för denna post
  9. Ainsworth, Shaaron, S. Multiple Forms of Dynamic Representation. Learning and Instruction 14.3 (2004): 241-255. Länk till SFX för denna post
  10. Facella, Melissa A. Effective Teaching Strategies for English Language Learners. Bilingual research journal 29.1 (2005): 209-221. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad