ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Technology and the gendering of music education [1-4094-1784-0; 1-317-04633-1] Armstrong, Victoria

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Green, L. Music, Gender, Education. Music, gender, education. : Cambridge University Press, 1997. Länk till SFX för denna post
  2. Delzell, Judith K. Gender association of musical instruments and preferences of fourth-grade students for selected instruments. Journal of research in music education 40.2 (1992): 93-103. Länk till SFX för denna post
  3. Younger, M. The Gender Agenda in Secondary ITET in England: Forgotten, Misconceived or What? Gender and Education 19.3 (2007): 387-414. Länk till SFX för denna post
  4. Comber, C. Girls, boys and technology in music education. British journal of music education 10.n2 (1993): 123-134. Länk till SFX för denna post
  5. Busen-Smith, M. Developing strategies for delivering music technology in secondary PGCE courses. British journal of music education 16.2 (1999): 197-213. Länk till SFX för denna post
  6. GREEN, L. Music, gender and education: a report on some exploratory research. British journal of music education 10.3 (1993): 219-253. Länk till SFX för denna post
  7. GREEN, L. How popular musicians learn : a way ahead for music education : Ashgate popular and folk music series. , 2007. Länk till SFX för denna post
  8. Green, L. MUSIC, INFORMAL LEARNING AND THE SCHOOL: A NEW CLASSROOM PEDAGOGY. , 2008.: 1-213. Länk till SFX för denna post
  9. Griswold, A. Sex-Role Associations of Music Instruments and Occupations by Gender and Major. Journal of research in music education 29.1 (1981): 57-62. Länk till SFX för denna post
  10. Repacholi, S. Modifying children's gender-typed musical instrument preferences: The effects of gender and age. Sex Roles 45.9-10 (2001): 623-643. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad