ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

The Action Research Dissertation: A Guide for Students and Faculty [0-7619-2991-6; 1-4522-2664-4] Herr, Kathryn

år:2005
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. The Commitment to Break Rules. : Routledge,.: 76-85. Länk till SFX för denna post
  2. Critical Race Theory, Racial Justice, and Education. : Routledge,.: 3-10. Länk till SFX för denna post
  3. Segolsson, Mikael Å. Enabling teacher-driven school-development and collaborative learning: An activity theory-based study of leadership as an overarching practice. Educational management, administration & leadership : EMAL. 47.3: 400-420. Länk till SFX för denna post
  4. Alexander, H. A View from Somewhere: Explaining the Paradigms of Educational Research. Journal of philosophy of education 40.2 (2006): 205-221. Länk till SFX för denna post
  5. Webb, C. The Action Research Dissertation. A Guide for Students and Faculty. Journal of advanced nursing 57.2 (2007): 223-224. Länk till SFX för denna post
  6. Håkansson, J. Organising and leading systematic quality work in the preschool – preschool managers’ perspectives. School Leadership & Management 36.3 (2016): 292-310. Länk till SFX för denna post
  7. Gustafsson, K. Systematic quality development work in a Swedish leisure-time centre. Scandinavian Journal of Educational Research e-pub ahead of print.6 (2015): 1-15. Länk till SFX för denna post
  8. Carlbaum, S. Kompetensutveckling för professionella lärare? : Introduktionen av kollegialt lärande i svensk skola. Pedagogisk forskning i Sverige .1 (2020): 7-34. Länk till SFX för denna post
  9. Hirsh, Å. “Had there been a Monica in each subject, I would have liked going to school every day”: a study of students’ perceptions of what characterizes excellent teachers and their teaching actions. Education Inquiry Published online: 13 Mar 2020..1 (2020): 1-19. Länk till SFX för denna post
  10. Hult, A. Balancing managerial and professional demands: school principals as evaluation brokers. Education Inquiry 7.3 (2016): 29960-304. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad