ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Object Lessons [0-8223-5160-9; 1-283-43120-3] Wiegman, Robyn

år:2012
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Lester, Neal A., Neal A. (Un)Happily Ever After: Fairy Tale Morals, Moralities, and Heterosexism in Children's Texts. Journal of Gay & Lesbian Issues in Education 4.2 (2007): 55-74. Länk till SFX för denna post
  2. Confessing God essays in Christian dogmatics II /. : Bloomsbury T&T Clark,.232. Länk till SFX för denna post
  3. Mcknight, L. Meet the phallic teacher: designing curriculum and identity in a neoliberal imaginary. The Australian Educational Researcher 43.4 (2016): 473-486. Länk till SFX för denna post
  4. Lee, Joo H. Lessons Learned from a Design Course Utilizing Object-Based Learning Method. Construction Research Congress 2005 , 2005.: 1-10. Länk till SFX för denna post
  5. Biskin, D. Moral Development Through Children's Literature. The Elementary school journal 75.3 (1974): 152-157. Länk till SFX för denna post
  6. Bottigheimer, Ruth B. Fairy-Tale Origins, Fairy-Tale Dissemination, and Folk Narrative Theory. Fabula 47.3/4 (2006): 211-221. Länk till SFX för denna post
  7. Lutzker, John R. THE PARADOXICAL EFFECTS OF "MORAL" STORIES ON CHILDREN'S BEHAVIOR. Education & treatment of children. 4.2: 115-124. Länk till SFX för denna post
  8. Zehetner, A. Why fairy tales are still relevant to today's children. Journal of paediatrics and child health 49.2 (2013): 161-162. Länk till SFX för denna post
  9. Änggård, Eva, E. Barbie princesses and dinosaur dragons: narration as a way of doing gender. Gender and education 17.5 (2005): 539-553. Länk till SFX för denna post
  10. McDougall, J. A crisis of professional identity : How primary teachers are coming to terms with changing views of literacy. Teaching and Teacher Education 26.3 (2010): 679-687. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad