ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Social Media and Strategie Communications [1-137-28704-7; 1-349-44947-4] Noor Al-Deen, Hana S.

år:2013
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Barnas, F. Broadcast news : writing, reporting, and producing. , 2013. Länk till SFX för denna post
  2. John, John C. Social Media and Privacy. Air medical journal 29.3 (2010): 104-107. Länk till SFX för denna post
  3. DEN ROB, V. Social media. Broadcast engineering 52.5 (2010): 18-20. Länk till SFX för denna post
  4. Hansen, Derek L. YouTube Contrasting Patterns of Content, Interaction, and Prominence. Analyzing social media networks with NodeXL : insights from a connected world. , 2010.: 11-29. Länk till SFX för denna post
  5. Perkins, D. Speaking truth to power: empowerment ideology as social intervention and policy. American journal of community psychology 23.5 (1995): 765-94. Länk till SFX för denna post
  6. Social media. The Lamp 69.4 (2012): 34-35. Länk till SFX för denna post
  7. Pierson, J. Social media and cookies: challenges for online privacy. Info (Cambridge. Print) 13.6 (2011): 4-42. Länk till SFX för denna post
  8. Del Riego, A. Blurred Boundaries: Social Media Privacy and the Twenty-First-Century Employee. American business law journal 49.1 (2012): 62-124. Länk till SFX för denna post
  9. Kryder, C. Social media and privacy issues: a matter of common sense.(SOCIAL MEDIA). American Medical Writers Association AMWA journal 27.1 (2012): 36-36. Länk till SFX för denna post
  10. Hollinshead, Linda B. Social-Media Privacy and Protection Laws. Employment relations today 40.3 (2013): 73-82. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad