ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Theorizing Art Cinemas: Foreign, Cult, Avant-Garde, and Beyond [0-292-74774-8; 0-292-74775-6] Andrews, David

år:2013
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Jenkins, H. Business World: Detroit Becomes the New Hollywood. Wall Street Journal (2004). Länk till SFX för denna post
  2. Constable, C. Short Cuts : Postmodernism and Film : Rethinking Hollywood's Aesthestics. , 2015. Länk till SFX för denna post
  3. Semley, J. Who's bleeding whom? Analyzing the cultural flows of blaxploitation cinema, then and now.(Critical essay). CineAction ! .80 (2010): 22-. Länk till SFX för denna post
  4. Syder, A. Knowing the Rules: Postmodernism and the Horror Film. Spectator 22.2: 78-88. Länk till SFX för denna post
  5. Olney, Ian n. Texts, technologies, and intertextualities: film adaptation in a postmodern world.(Essay). Literature/Film Quarterly 38.3 (2010): 166-5. Länk till SFX för denna post
  6. Ian, O. Texts, Technologies, and Intertextualities: Film Adaptation in a Postmodern World. Literature/Film Quarterly 38.3 (2010): 166-170. Länk till SFX för denna post
  7. Vizcarra, F. Futuristic Cinema and the Memory of the Future. Estudios sobre las culturas contemporáneas 9.18 (2004): 87-101. Länk till SFX för denna post
  8. Olsen, M. It happened one night (Michael Mann and his latest film, 'Collateral'). Sight and sound 14.10 (2004): 14-15. Länk till SFX för denna post
  9. Leitch, T. Twice-Told Tales: The Rhetoric of the Remake. Literature film quarterly 18.3 (1990): 138-149. Länk till SFX för denna post
  10. Perdikaki, K. Film Adaptation as Translation: An Analysis of Adaptation Shifts in Silver Linings Playbook. Anafora. 4.2: 249-265. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad