ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Gender : In World Perspective [0-7456-8072-0; 0-7456-8732-6] Connell, Raewyn W.

år:2015
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Paechter, C. Being boys, being girls : learning masculinities and femininities. , 2007. Länk till SFX för denna post
  2. Ferfolja, T. Schooling cultures: institutionalizing heteronormativity and heterosexism. International Journal of Inclusive Education 11.2: 147-162. Länk till SFX för denna post
  3. Öhrn, E. Discourses on Gender and Achievement in Lower Secondary Education. , 2017.: 173-192. Länk till SFX för denna post
  4. Phipps, A. Neoliberalisation and 'Lad Cultures' in Higher Education. Sociology 49.2 (2014): 4294967295-322. Länk till SFX för denna post
  5. Berggren, K. ‘No homo’: Straight inoculations and the queering of masculinity in Swedish hip hop. Norma and Nordisk tidsskrift for maskulinitetsstudier 7.01 (2012): 51-66. Länk till SFX för denna post
  6. Yeomans, B. Femininity, science, and the denigration of the girly girl. British Journal of Sociology of Education 38.8 (2016): 1-13. Länk till SFX för denna post
  7. Paechter, C. Where are the feminine boys? Interrogating the positions of feminised masculinities in research on gender and childhood. Journal of Gender Studies 28.8 (2019): 1-12. Länk till SFX för denna post
  8. Boring, A. Gender biases in student evaluations of teaching. Journal of public economics 145 (2017): 27-41. Länk till SFX för denna post
  9. Martinsson, Lena; Griffin G. Emotionally charged: Parental leave and gender equality, at the surface of the skin. , 2016.: 69-92. Länk till SFX för denna post
  10. Widegren, K. Emotionally charged: Parental leave and gender equality, at the surface of the skin. , 2016.: 69-92. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad