ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

What Objects Mean, Second Edition: An Introduction to Material Culture [1-61132-904-3; 1-315-41585-2] Berger, Arthur

år:2014
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Berger, Arthur A. Marketing and American Consumer Culture. , 2016.: 1-164. Länk till SFX för denna post
  2. Jones, Andrew M. The Malice of Inanimate Objects: Material Agency. : Oxford University Press, 2012. Länk till SFX för denna post
  3. Trifonas, Peter Pericles P. Cognitive semiotics. International Handbook of Semiotics. : Springer Netherlands :, 2015.: 1043-1067. Länk till SFX för denna post
  4. Charles Camp. Thinking through Material Culture: An Interdisciplinary Perspective Carl Knappett. Western Folklore 67.1 (2008): 119-. Länk till SFX för denna post
  5. Text-Based Research and Teaching. , 2017. Länk till SFX för denna post
  6. BERGER, ARTHUR A. OBJECTS OF AFFECTION: SEMIOTICS AND CONSUMER CULTURE. , 2010. Länk till SFX för denna post
  7. Kress, G. Writing in Multimodal Texts. Written communication 25.2 (2008): 166-195. Länk till SFX för denna post
  8. Murungi, J. Traversing One’s Space: Photography and the féminine. Symbolic Landscapes. , 2009. Länk till SFX för denna post
  9. Knappett, C. Thinking Through Material Culture. Thinking through material culture. : 1-202. Länk till SFX för denna post
  10. Yoffee, N. Limits to a post-processual archaeology (or, the dangers of a new scholasticism). Archaeological theory : who sets the agenda? : Cambridge University Press,, 1993.: 60-78. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad