ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Necessary conditions of learning [0-415-73913-6; 1-317-81193-3] Marton, Ference

år:2015
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Marton, F. Classroom Discourse and the Space of Learning. : L Erlbaum Associates.: 1-242. Länk till SFX för denna post
  2. Pang, M. On Some Necessary Conditions of Learning. The journal of the learning sciences 15.2: 193-220. Länk till SFX för denna post
  3. Tomasello, M. What Makes Human Cognition Unique? From Individual to Shared to Collective Intentionality. Mind & language 18.2 (2003): 121-147. Länk till SFX för denna post
  4. Marton, F. Learning and Awareness. : Taylor and Francis, 1997.: 1-224. Länk till SFX för denna post
  5. Sfard, A. On Two Metaphors for Learning and the Dangers of Choosing Just One. Educational researcher 27.2 (1998): 4-13. Länk till SFX för denna post
  6. Nuthall, G. Relating Classroom Teaching to Student Learning: A Critical Analysis of Why Research Has Failed to Bridge the Theory-Practice Gap. Harvard educational review 74.3 (2004): 273-306. Länk till SFX för denna post
  7. S t.P ierre, E. Deleuzian Concepts for Education: The subject undone. Educational philosophy and theory 36.3 (2004): 283-296. Länk till SFX för denna post
  8. Moll, H. Understanding and sharing intentions: The origins of cultural cognition. The Behavioral and brain sciences 28.5 (2005): 675-735. Länk till SFX för denna post
  9. Marton, F. Classroom discourse and the space of learning. , 2004. Länk till SFX för denna post
  10. Saljo, R. Digital Tools and Challenges to Institutional Traditions of Learning: Technologies, Social Memory and the Performative Nature of Learning. Journal of computer assisted learning 26.1 (2010): 53-64. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad