ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Governance in der Lehrerausbildung: Analysen aus England und Deutschland [3-658-05893-5; 3-658-05894-3] Kuhlee, Dina

år:2015
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Ell, F. Conceptualising the impact of initial teacher education. The Australian educational researcher. 46.1: 1-24. Länk till SFX för denna post
  2. Arnold, E. Kooperationen zwischen der ersten und zweiten Phase der Lehrerausbildung. Erziehungswissenschaft 21.40 (2010): 69-77. Länk till SFX för denna post
  3. Schrader, J. Governance von Bildung im Wandel; Interdisziplinäre Zugänge. , 2015. Länk till SFX för denna post
  4. NachgefragtFachkräftemangel - Duales Studium als Lösung? Industrie-Anzeiger : Organ des Wirtschaftsverbands Stahl- und Metallverarbeitung e.V. (WSM), Düsseldorf, Hagen. .21: 18-. Länk till SFX för denna post
  5. Yough, M. Flipping the Classroom in Teacher Education: Implications for Motivation and Learning. Journal of teacher education 70.5: 2248711774288-422. Länk till SFX för denna post
  6. Hrbek, R. Bildungspolitik in Föderalstaaten und der Europäischen Union: Does Federalism Matter? , 2012. Länk till SFX för denna post
  7. Al Habbal, K. The teacher. British journal of general practice 65.636 (2015): 359-359. Länk till SFX för denna post
  8. Abs, Hermann J. Governance im Bildungssystem. , 2015. Länk till SFX för denna post
  9. Merki, K. Educational Governance als Forschungsperspektive. Educational Governance als Forschungsperspektive. , 2014. Länk till SFX för denna post
  10. Altrichter, H. Educational Governance als Forschungsperspektive. Educational Governance als Forschungsperspektive. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad