ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Business of gamification: a critical analysis [1-138-82416-X; 1-317-58145-8]

år:2016
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Reiners, T. Gamification in Education and Business. Gamification in Education and Business. : Springer International Publishing :, 2015.: 1-710. Länk till SFX för denna post
  2. ASEE prism. 31.6: 13-13. Länk till SFX för denna post
  3. Landers, Richard N. Gamification Misunderstood: How Badly Executed and Rhetorical Gamification Obscures Its Transformative Potential. Journal of management inquiry 28.2 (2018): 4294967295-140. Länk till SFX för denna post
  4. Kim, S. Gamification in Learning and Education. Länk till SFX för denna post
  5. Sailer, M. Die Wirkung von Gamification auf Motivation und Leistung. , 2016. Länk till SFX för denna post
  6. Attali, Y. Gamification in Assessment: Do Points Affect Test Performance? Computers & education 83.2 (2014): 57-63. Länk till SFX för denna post
  7. KAPP, KARL M. The gamification of learning and instruction game-based methods and strategies for training and education. GAMIFICATION OF LEARNING AND INSTRUCTION: GAME-BASED METHODS AND STRATEGIES FOR TRAINING AND EDUCATION. , 2012. Länk till SFX för denna post
  8. Hamari, J. Does Gamification Work? -- A Literature Review of Empirical Studies on Gamification. 2014 47th Hawaii International Conference on System Sciences , 2014.: 3025-3034. Länk till SFX för denna post
  9. Grundlagen schulischer Motivation : Erkenntnisse aus Psychologie, Erziehungswissenschaft und Neurowissenschaften /. : Verlag Barbara Budrich,. Länk till SFX för denna post
  10. Lerner, Talia N. Journal of neuroscience research. 98.6: 984-985. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad