ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

The Language of Cosmetics Advertising [1-137-55797-4; 1-137-55798-2] Ringrow, Helen

år:2016
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Coleman, L. The Language of Advertising. Journal of pragmatics 14.1 (1990): 137-145. Länk till SFX för denna post
  2. Jones, G. Beauty Imagined. Imagining Beauty: The History of the Global Beauty Business. , 2009. Länk till SFX för denna post
  3. Navas Brenes, César A. Analyzing a problem-solution pattern in the transcription of a conversation: suggestions for the ELF classroom. Revista Electrónica Actualidades Investigativas en Educación 5.2 (2005): 1-21. Länk till SFX för denna post
  4. Neuhaus, J. Housework and Housewives in American Advertising. HOUSEWORK AND HOUSEWIVES IN MODERN AMERICAN ADVERTISING: MARRIED TO THE MOP. : Palgrave Macmillan,, 2011.: 1-273. Länk till SFX för denna post
  5. Müller, J. Pervasive Advertising. Pervasive Advertising. : Springer London,, 2011. Länk till SFX för denna post
  6. Jones, G. Beauty Imagined. Beauty Imagined. : Oxford University Press, Incorporated. Länk till SFX för denna post
  7. García Vizcaíno, María J. Code-breaking/code-making: A new language approach in advertising. Journal of pragmatics 43.8 (2011): 2095-2109. Länk till SFX för denna post
  8. McQuarrie, Edward F. Figures of Rhetoric in Advertising Language. The Journal of consumer research 22.4 (1996): 424-438. Länk till SFX för denna post
  9. The Language of Advertising. American speech 12.2 (1937): 163-163. Länk till SFX för denna post
  10. Schmidt, R. Persuasive language in the television medium. Journal of pragmatics 9.2 (1985): 287-308. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad