ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Ageing, Popular Culture and Contemporary Feminism [1-137-37652-X; 1-349-47771-0] Whelehan, Imelda

år:2014
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Lynch, A. Changing fashion : a critical introduction to trend analysis and meaning / by Annette Lynch. Länk till SFX för denna post
  2. Amatulli, C. “Mix-and-Match” Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking. Fashion theory 20.3 (2015): 1-22. Länk till SFX för denna post
  3. Jermyn, Deborah; Holmes H. Women, Celebrity and Cultures of Ageing. , 2015. Länk till SFX för denna post
  4. Ylänne, V. Representing Ageing. : 1-258. Länk till SFX för denna post
  5. Greenberg, J. Fashion forecasting. International journal of forecasting 5.1 (1989): 144-145. Länk till SFX för denna post
  6. Craik, J. Uniforms exposed : from conformity to transgression / by Jennifer Craik. Länk till SFX för denna post
  7. Kawamura, Y. The Japanese revolution in Paris fashion Yuniya Kawamura. Länk till SFX för denna post
  8. Pitts, Victoria L. Figuring out body modification cultures: Interdependence and radical body modification processes. In the Flesh : The Cultural Politics of Body Modification. : Palgrave Macmillan,, 2003.: 373-386. Länk till SFX för denna post
  9. Soyez, K. How national cultural values affect pro-environmental consumer behavior. International marketing review 29.6 (2012): 3-646. Länk till SFX för denna post
  10. Wood, M. Marketing social marketing. Journal of Social Marketing 2.2 (2012): 94-102. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad