ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

The State, Schooling and Identity [981-10-1514-7; 981-10-1515-5]

år:2017
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Boring, A. Gender biases in student evaluations of teaching. Journal of public economics 145 (2017): 27-41. Länk till SFX för denna post
  2. Öhrn, E. Discourses on Gender and Achievement in Lower Secondary Education. , 2017.: 173-192. Länk till SFX för denna post
  3. Yeomans, B. Femininity, science, and the denigration of the girly girl. British Journal of Sociology of Education 38.8 (2016): 1-13. Länk till SFX för denna post
  4. Blömeke, S. Standard Setting in Education. , 2017. Länk till SFX för denna post
  5. Eckart, M. Könsmedveten kurslitteratur som ett led i jämställdhetsarbetet. Högre utbildning 5.2 (2015): 127-131. Länk till SFX för denna post
  6. Gill, J. Unfinished business: re-positioning gender on the education equity agenda. British journal of sociology of education 35.2 (2012): 1-18. Länk till SFX för denna post
  7. Widegren, K. Emotionally charged: Parental leave and gender equality, at the surface of the skin. , 2016.: 69-92. Länk till SFX för denna post
  8. Martinsson, Lena; Griffin G. Emotionally charged: Parental leave and gender equality, at the surface of the skin. , 2016.: 69-92. Länk till SFX för denna post
  9. CONNELL, RAEWYN W. GENDER: IN WORLD PERSPECTIVE. , 2014. Länk till SFX för denna post
  10. Rönnblom, M. Den nödvändiga jämställdheten. Tidskrift för genusvetenskap 36.3 (2015): 57-82. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad