ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Internet Addiction in Children and Adolescents : Risk Factors, Assessment, and Treatment [0-8261-3372-X; 1-78684-759-0] Young, Kimberly S.

år:2017
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Wiederhold, Brenda K. Marketing analysis of a positive technology app for the self-management of psychological stress. Studies in health technology and informatics 199 (2014): 83-87. Länk till SFX för denna post
  2. liebertonline@liebertpub.com (Marko M. Skoric et al);, M. Children and Video Games: Addiction, Engagement, and Scholastic Achievement. Cyberpsychology & behavior 12.5 (2009): 567-572. Länk till SFX för denna post
  3. DJ, K. Internet gaming addiction: current perspectives. Psychology Research and Behavior Management 2013.default (2013): 125-37. Länk till SFX för denna post
  4. Walsh, Kyra M. A psychosocial analysis of parents' decisions for limiting their young child's screen time: An examination of attitudes, social norms and roles, and control perceptions. British Journal of Health Psychology 21.2 (2015): 285-301. Länk till SFX för denna post
  5. Comstock, George A. Media and the American Child. , 2007. Länk till SFX för denna post
  6. Hart, Gordon M., M. Effects of Video Games on Adolescents and Adults. Cyberpsychology & behavior 12.1 (2009): 63-65. Länk till SFX för denna post
  7. Tyler, S. Young children's video/computer game use: relations with school performance and behavior. Issues in mental health nursing 30.10 (2009): 638-49. Länk till SFX för denna post
  8. Saleem, M. Effects of Prosocial, Neutral, and Violent Video Games on Children's Helpful and Hurtful Behaviors. Aggressive behavior 38.4 (2012): 281-287. Länk till SFX för denna post
  9. Sattar, P. Internet Gaming Addiction. Canadian journal of psychiatry 49.12 (2004): 871-872. Länk till SFX för denna post
  10. Shao-I Chiu, Shao-I I. Video Game Addiction in Children and Teenagers in Taiwan. Cyberpsychology & behavior 7.5 (2004): 571-81. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad