ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Mobile-First Journalism : Producing News for Social and Interactive Media [1-138-28931-0; 1-351-97239-1] Hill, Steve

år:2019
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Analyzing Media Messages. Analyzing media messages : using quantitative content analysis in research. : Routledge, Taylor & Francis Group,. Länk till SFX för denna post
  2. Van Damme, K. What’s APPening to news? A mixed-method audience-centred study on mobile news consumption. Mobile Media & Communication 3.2 (2015): 196-213. Länk till SFX för denna post
  3. Van Damme, K. Mapping the Mobile DNA of News. Understanding Incidental and Serendipitous Mobile News Consumption. Digital journalism 8.1 (2019): 1-20. Länk till SFX för denna post
  4. Hermida, A. SHARE, LIKE, RECOMMEND: Decoding the social media news consumer. Journalism studies 13.5-6 (2012): 1-10. Länk till SFX för denna post
  5. Jung, N. Social Media Use for News and Individuals’ Social Capital, Civic Engagement and Political Participation. Journal of computer-mediated communication 17.3 (2012): 319-336. Länk till SFX för denna post
  6. Dimmick, J. News in the interstices: The niches of mobile media in space and time. New media & society 13.1 (2011): 23-39. Länk till SFX för denna post
  7. Raeymaeckers, K. Research Note: Young People and Patterns of Time Consumption in Relation to Print Media. European journal of communication 17.3 (2002): 369-383. Länk till SFX för denna post
  8. De Bens, E. NEWSPAPERS GO FOR ADVERTISING! Journalism studies 9.5 (2008): 692-703. Länk till SFX för denna post
  9. Mario Guerrero, Meredith F. Facebook and political engagement: A study of online political group membership and offline political engagement. Computers in human behavior 28.5 (2012): 1535-1546. Länk till SFX för denna post
  10. Boulianne, S. Does Internet Use Affect Engagement? A Meta-Analysis of Research. Political Communication 26.2 (2009): 193-211. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad