ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Boys, girls and achievement: addressing the classroom issues [0-415-23162-0; 1-134-57921-7] Francis, Becky

år:2000
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Dhar, D. Education and Gender. : Bloomsbury Academic,, 2014. Länk till SFX för denna post
  2. Delamont, S. Handbook of Qualitative Research in Education. , 2012. Länk till SFX för denna post
  3. Skelton, C. Men teachers and the “feminised” primary school: a review of the literature. Educational review 64.1 (2012): 19-19. Länk till SFX för denna post
  4. Eliot, L. Single-Sex Education and the Brain. Sex roles 69.7/8 (2011): 1-19. Länk till SFX för denna post
  5. Hargreaves, M. A comparison of performance and attitudes in mathematics amongst the 'gifted'. Are boys better at mathematics or do they just think they are? Assessment in education 15.1 (2008): 19-38. Länk till SFX för denna post
  6. GROVE, CHARLES E. Qualitative Research in Education: A User's Guide by LICHTMAN, MARILYN. The Modern language journal 95.3 (2011): 470-471. Länk till SFX för denna post
  7. Bigler, R. Single-Sex Education: New Perspectives and Evidence on a Continuing Controversy. Sex roles 65.9/10 (2011): 659-669. Länk till SFX för denna post
  8. Signorella, Margaret L. L. Challenges in Evaluating Single-Sex Education. Sex Roles 72.9 (2015): 397-400. Länk till SFX för denna post
  9. Martella, P. C. Research Methods. Research Methods. : Routledge, 2005.: 1-215. Länk till SFX för denna post
  10. Patterson, Meagan M. Student Characteristics Associated with Girls' Success in a Single-sex School. Sex roles 65.9-10 (2010): 1-14. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad