ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Papers in Ethics and Social Philosophy [0-521-58249-0; 0-511-62511-1] Lewis, David

år:2000
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Rosenblum, M. Tell it like it is: When politically incorrect language promotes authenticity. Journal of Personality and Social Psychology 119.1 (2019): 75-103. Länk till SFX för denna post
  2. Strauts, E. That’s not funny: Instrument validation of the concern for political correctness scale. Personality and Individual Differences 80.C (2015): 32-40. Länk till SFX för denna post
  3. Stellar, Jennifer E. Unethical and inept? The influence of moral information on perceptions of competence. Journal of personality & social psychology 114.2 (2018): 195-210. Länk till SFX för denna post
  4. Gantt Shafer, J. Donald Trump’s “Political Incorrectness”: Neoliberalism as Frontstage Racism on Social Media. Social Media + Society 3.3 (2017): 4294967295-. Länk till SFX för denna post
  5. Huang, Y. Effects of Cultural Tailoring on Persuasion in Cancer Communication: A Meta-Analysis. Journal of communication 66.4 (2016): 694-715. Länk till SFX för denna post
  6. KRISTOFFERSON, K. The Nature of Slacktivism: How the Social Observability of an Initial Act of Token Support Affects Subsequent Prosocial Action. The Journal of consumer research 40.6 (2014): 1149-1166. Länk till SFX för denna post
  7. Glenn, Cerise L. Activism or “Slacktivism?”: Digital Media and Organizing for Social Change. Communication teacher 29.2 (2015): 1-5. Länk till SFX för denna post
  8. McCafferty, D. Activism vs. slacktivism. Communications of the ACM 54.12 (2011): 17-19. Länk till SFX för denna post
  9. Western, S. Political Correctness and Political Incorrectness: A Psychoanalytic Study of New Authoritarians. Organisational and Social Dynamics 16.1 (2016): 68-84. Länk till SFX för denna post
  10. Peter, S.H. Leeflang V. Challenges and solutions for marketing in a digital era. European management journal 32.1 (2014): 1-12. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad