ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

The Social Life of Avatars [1-85233-461-4; 1-4471-0277-0] Schroeder, Ralph

år:2002
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Usoh, M. Using Presence Questionnaires in Reality. Presence 9.5 (2000): 497-503. Länk till SFX för denna post
  2. Slater, M. From presence to consciousness through virtual reality. Nature reviews. Neuroscience 6.4 (2005): 332-9. Länk till SFX för denna post
  3. Lessiter, J. A Cross-Media Presence Questionnaire: The ITC-Sense of Presence Inventory. Presence 10.3 (2001): 282-297. Länk till SFX för denna post
  4. Slater, M. A Virtual Presence Counter. Presence 9.5 (2000): 413-434. Länk till SFX för denna post
  5. Schuemie, Charles J. Research on Presence in Virtual Reality: A Survey. Cyberpsychology & behavior 4.2 (2001): 183-201. Länk till SFX för denna post
  6. Silberman, L. INCORPORATING VIDEO GAMES INTO PHYSICAL EDUCATION. Journal of physical education, recreation & dance 78.3 (2007): 18-24. Länk till SFX för denna post
  7. Schubert, T. The Experience of Presence: Factor Analytic Insights. Presence 10.3 (2001): 266-281. Länk till SFX för denna post
  8. Moon, S. Implicit Analysis of Perceptual Multimedia Experience Based on Physiological Response: A Review. IEEE Transactions on Multimedia 19.2 (2017): 340-353. Länk till SFX för denna post
  9. Steuer, J. Defining Virtual Reality: Dimensions Determining Telepresence. Journal of communication 42.4 (1992): 73-93. Länk till SFX för denna post
  10. Murray, D. Absorption, dissociation, locus of control and presence in virtual reality. Computers in Human Behavior 23.3 (2007): 1347-1354. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad