ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Handbook of Print Media [3-642-63142-8; 3-540-33570-6]

år:2001
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Lupton, E. Thinking with Type. Thinking with Type : A Critical Guide for Designers, Writers, Editors, and Students (2nd Edition). , 2010. Länk till SFX för denna post
  2. Meggs, Philip B. Meggs' History of Graphic Design. Meggs' History of Graphic Design. , 2016. Länk till SFX för denna post
  3. Meggs, P. Meggs' History of Graphic Design. , 2016. Länk till SFX för denna post
  4. Najberg, Beth L. Thinking with type: A critical guide for designers, writers, editors, and students. Technical communication 52.3 (2005): 377-379. Länk till SFX för denna post
  5. Moeran, B. Negotiating Values in the Creative Industries: Fairs, Festivals and Competitive Events. Negotiating values in the creative industries: fairs, festivals and competitive events. : Cambridge University Press, 2011. Länk till SFX för denna post
  6. Baverstock, A. How to Market Books. : Routledge,, 2008. Länk till SFX för denna post
  7. Armstrong, H. Graphic design theory : readings from the field. , 2009. Länk till SFX för denna post
  8. Phillips, E. Lesson 8: Warm and Cool Colors. Graphic Design : The New Basics. Länk till SFX för denna post
  9. Mackenzie, J. The Editor's Companion. : Cambridge University Press,, 2004. Länk till SFX för denna post
  10. How to market books; the essential guide to maximizing profit and exploiting all channels to market, 4th ed.(Brief Article)(Book Review). Reference and Research Book News (2008). Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad