ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Handbook of qualitative research [0-7619-1512-5]

år:2000
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Kouritzin, S. Bringing Life to Research: Life History Research and ESL. TESL Canada journal 17.2 (2000): 1-35. Länk till SFX för denna post
  2. Li, G. A Conversation with Sandra Kouritzin on "Bringing Life to Research: Life History Research and ESL.". TESL Canada journal 18.1 (2000): 87-91. Länk till SFX för denna post
  3. Brannen, J. Mixing Methods: The Entry of Qualitative and Quantitative Approaches into the Research Process. International journal of social research methodology 8.3 (2005): 173-184. Länk till SFX för denna post
  4. Meyer, M. Acultural Assumptions of Empiricism: A Native Hawaiian Critique. Canadian Journal of Native Education 25.2 (2001): 188-198. Länk till SFX för denna post
  5. Berger, Ronald J. J. AGENCY, STRUCTURE, AND THE TRANSITION TO DISABILITY: A CASE STUDY WITH IMPLICATIONS FOR LIFE HISTORY RESEARCH. Sociological quarterly 49.2 (2008): 309-333. Länk till SFX för denna post
  6. Jarvinen, M. Life histories and the perspective of the present. Narrative inquiry 14.1 (2004): 45-68. Länk till SFX för denna post
  7. Lund, T. Combining Qualitative and Quantitative Approaches: Some Arguments for Mixed Methods Research. Scandinavian journal of educational research 56.2 (2012): 155-165. Länk till SFX för denna post
  8. Bryman, A. Barriers to Integrating Quantitative and Qualitative Research. Journal of mixed methods research 1.1 (2007): 8-22. Länk till SFX för denna post
  9. Sale, J.E.M. M. Revisiting the Quantitative-Qualitative Debate: Implications for Mixed-Methods Research. Quality & quantity 36.1 (2002): 43-53. Länk till SFX för denna post
  10. Johnson, R. Burke B. Mixed Methods Research: A Research Paradigm Whose Time Has Come. Educational researcher 33.7 (2004): 14-26. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad