ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

JSTOR: A History [0-691-11531-1; 1-4008-4311-1] Schonfeld, Roger C.

år:2003
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Lazonick, W. Maximizing shareholder value: a new ideology for corporate governance. Economy and Society 29.1 (2000): 13-35. Länk till SFX för denna post
  2. Ellis, C. Heartful autoethnography. Qualitative health research 9.5 (1999): 669-683. Länk till SFX för denna post
  3. Mitchell, Andrew A. A. Are Product Attribute Beliefs the Only Mediator of Advertising Effects on Brand Attitude? Journal of marketing research 18.3 (1981): 318-332. Länk till SFX för denna post
  4. Hulland, J. Review: T HE Resource-Based View AND Information Systems Research: Review, Extension, AND Suggestions FOR Future Research. MIS quarterly 28.1 (2004): 107-142. Länk till SFX för denna post
  5. ANTWEILER, W. Is Free Trade Good for the Environment? The American economic review 91.4 (2001): 877-908. Länk till SFX för denna post
  6. Stevens, B. Corporate Ethical Codes: Effective Instruments For Influencing Behavior. Journal of business ethics 78.4 (2008): 601-609. Länk till SFX för denna post
  7. Boyer, R. Is a Finance-led growth regime a viable alternative to Fordism? A preliminary analysis. Economy and Society 29.1 (2000): 111-145. Länk till SFX för denna post
  8. Copeland, Brian R. Trade, Growth, and the Environment. Journal of economic literature 42.1 (2004): 7-71. Länk till SFX för denna post
  9. Spry, T. Performing Autoethnography: An Embodied Methodological Praxis. Qualitative inquiry 7.6 (2001): 706-732. Länk till SFX för denna post
  10. Shimp, G A. attitude toward the ad and brand choice. Journal of advertising 10.2 (1992): 9-36. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad