ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

The Wired Homestead : An MIT Press Sourcebook on the Internet and the Family [0-262-70094-8; 0-262-28528-2]

år:2003
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Chambers, D. ‘Wii play as a family’: the rise in family-centred video gaming. Leisure studies 31.1 (2012): 69-82. Länk till SFX för denna post
  2. Varnhagen, K. Children and the Internet. : Elsevier Science, 2007.: 37-54. Länk till SFX för denna post
  3. Aarsand, P. GAMING AND TERRITORIAL NEGOTIATIONS IN FAMILY LIFE. Childhood 16.4 (2009): 497-517. Länk till SFX för denna post
  4. Cirell, Anna M. Video gaming as digital media, play, and family routine: implications for understanding video gaming and learning in family contexts. Learning, media & technology. 42.4: 1-15. Länk till SFX för denna post
  5. McFedries, P. Game On. IEEE spectrum 44.2 (2007): 72-72. Länk till SFX för denna post
  6. Krugman, Herbert E. The Impact of Television Advertising: Learning Without Involvement. Public Opinion Quarterly 29.3 (1965): 349-356. Länk till SFX för denna post
  7. Anderson, K. A Model of the World's Wine Markets. Economic modelling 20.3: 487-506. Länk till SFX för denna post
  8. Krugman, Herbert E. E. The Measurement of Advertising Involvement. Public Opinion Quarterly 30.4 (1966): 583-586. Länk till SFX för denna post
  9. HOCH, S. CONSUMER LEARNING - ADVERTISING AND THE AMBIGUITY OF PRODUCT EXPERIENCE. The Journal of consumer research 13.2 (1986): 221-233. Länk till SFX för denna post
  10. Liu, M. Cognitive and psychological predictors of the negative outcomes associated with playing MMOGs (massively multiplayer online games). Computers in Human Behavior 25.6 (2009): 1306-1311. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad