ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Brand failures [0-585-45037-4; 1-59734-320-X] Haig, Matt

år:2003
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Balmer, John T. Corporate brands: what are they? What of them? European Journal of Marketing 37.7 (2003): 972-97. Länk till SFX för denna post
  2. Economist, B. Business Miscellany. Business Miscellany : Booms, Busts, Blunders and a Great Deal More. , 2006. Länk till SFX för denna post
  3. Holland, J. Customer Participation in Creating Site Brand Loyalty. Journal of interactive marketing 15.4 (2001): 34-45. Länk till SFX för denna post
  4. Balmer, SA T. Corporate marketing: Integrating corporate identity, corporate branding, corporate communications, corporate image and corporate reputation. European Journal of Marketing 40.7/8 (2006): 730-741. Länk till SFX för denna post
  5. Hatch, Mary Jo J. Bringing the corporation into corporate branding. European journal of marketing 37.7 (2003): 1041-1064. Länk till SFX för denna post
  6. Tybout, A. Three questions you need to ask about your brand. Harvard business review 80.9 (2002): 80-6. Länk till SFX för denna post
  7. Knox, S. The six conventions of corporate branding. European journal of marketing 37.7 (2003): 998-1016. Länk till SFX för denna post
  8. Harris, L. Corporate branding and corporate brand performance. European journal of marketing 35.3 (2001): 441-4. Länk till SFX för denna post
  9. Gregory, A. Involving Stakeholders in Developing Corporate Brands: the Communication Dimension. Journal of marketing management 23.1/2 (2007): 59-73. Länk till SFX för denna post
  10. Balmer, John T. Corporate identity, corporate branding and corporate marketing--Seeing through the fog. European journal of marketing 35.3 (2001): 248-291. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad