ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Motives for Allusion: Context and Content in Nineteenth-Century Music [0-674-01037-X] Reynolds, Christopher

år:2003
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Baron, John H. Intimate Music: a History of the Idea of Chamber Music. , 1998. Länk till SFX för denna post
  2. Berger, K. Musicology according to Don Giovanni, or, Should we get drastic? The Journal of musicology 22.3 (2005): 490-501. Länk till SFX för denna post
  3. The Library World Volume 51 Issue 5. New Library World 51.5 (1948): 95-120. Länk till SFX för denna post
  4. Reynolds, C. The counterpoint of allusion in fifteenth-century Masses. Journal of the American Musicological Society 45.2 (1992): 228-260. Länk till SFX för denna post
  5. Rosen, C. The Romantic generation. The romantic generation. , 1995. Länk till SFX för denna post
  6. Morrow, Mary Sue S. Concert Life in Haydn's Vienna: Aspects of a Developing Musical and Social Institution. , 1989. Länk till SFX för denna post
  7. Abbate, C. Music--Drastic or Gnostic? Critical inquiry 30.3 (2004): 505-536. Länk till SFX för denna post
  8. Cook, N. Between process and product: Music and/as performance. Music theory online 7.2 (2001): 1-31. Länk till SFX för denna post
  9. Kramer, L. "Music as cultural practice, 1800-1900 ". Länk till SFX för denna post
  10. Ayrey, C. Jankélévitch the Obscure(d). Music analysis 25.3 (2006): 343-357. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad