ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

World War II Combat Film: Anatomy of a Genre [0-8195-6623-3] Basinger, Jeanine

år:2003
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Mark, A. Reid R. The Black Action Film: The End of the Patiently Enduring Black Hero. Film history 2.1 (1988): 23-36. Länk till SFX för denna post
  2. Hall, S. Selling religion: how to market a Biblical epic. Film history 14.2 (2002): 170-185. Länk till SFX för denna post
  3. BOBO, J. THE SUBJECT-IS-MONEY - RECONSIDERING THE BLACK FILM AUDIENCE AS A THEORETICAL PARADIGM. Black American literature forum 25.2 (1991): 421-432. Länk till SFX för denna post
  4. Gates, P. Always a Partner in Crime: Black Masculinity in the Hollywood Detective Film. The Journal of popular film and television 32.1 (2004): 20-29. Länk till SFX för denna post
  5. Cooper, B. "The white-black fault line": relevancy of race and racism in spectators' experiences of Spike Lee's "Do the Right Thing.". The Howard journal of communications 9.3 (1998): 205-228. Länk till SFX för denna post
  6. Lyons, N. From race movies to blaxploitation to homeboy cinema. American visions 7.1 (1992): 42-43. Länk till SFX för denna post
  7. Life after Divorce. Film history 2.2 (1988): 99-119. Länk till SFX för denna post
  8. Lindroth, Colette, C. Spike Lee and the American tradition. Literature film quarterly 24.1 (1996): 26-31. Länk till SFX för denna post
  9. Pearl, N, N. Sweet sweetback's baadasssss song: A guerilla filmmaking manifesto. Library journal 131.2 (2006): 122-122. Länk till SFX för denna post
  10. Radtke, J. 'Do the right thing' in black and white: Spike Lee's bi-cultural method. The Midwest quarterly 41.2 (2000): 208-228. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad