ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Ghouls, Gimmicks, and Gold: Horror Films and the American Movie Business, 1953–1968 [0-8223-3202-7; 1-283-02376-8] Heffernan, Kevin

år:2004
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Murphy, R. Polanski and Skolimowski in ‘Swinging London’. Journal of British Cinema and Television 9.2 (2012): 214-229. Länk till SFX för denna post
  2. FRANCKE, L. THE MONSTRUOUS-FEMININE, FILM, FEMINISM AND PSYCHOANALYSIS - CREED,B. Screen 36.1 (1995): 75-78. Länk till SFX för denna post
  3. Baker, N. The dread of difference: Gender of the horror film - Grant,BK. Library Journal 122.2 (1997): 80-80. Länk till SFX för denna post
  4. Crittenden, R. Fine Cuts : The Art of European Film Editing. , 2006. Länk till SFX för denna post
  5. Torry, R. Therapeutic Narrative: The Wild Bunch, Jaws, and Vietnam. The Velvet light trap 31.31 (1993): 27-38. Länk till SFX för denna post
  6. HOUSTON, B. Rosemary's baby. Sight and sound 38.1: 17-19. Länk till SFX för denna post
  7. Cantor, J. "I'll Never Have a Clown in My House"--Why Movie Horror Lives On. Poetics today 25.2 (2004): 283-304. Länk till SFX för denna post
  8. Paszkiewicz, K. Revisiting the Final Girl: Looking Backwards, Looking Forwards. Postmodern culture : PMC. 28.1. Länk till SFX för denna post
  9. Baker, N. The Dread of Difference: Gender. Library Journal 122.2 (1997): 80-. Länk till SFX för denna post
  10. Tudor, A. Excerpt from “Why Horror? The Peculiar Pleasures of a Popular Genre,” with a New Afterword by the Author. : Cambridge University Press, 2004.: 55-67. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad