ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Becoming a reflective practitioner [1-4051-1833-4] Johns, Christopher

år:2004
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Hoadley,, Ursula, U. Teachers' social class, professional dispositions and pedagogic practice. Teaching and Teacher Education 25.6 (2009): 876-886. Länk till SFX för denna post
  2. Aldridge, D. A Hermeneutics of Religious Education. , 2015. Länk till SFX för denna post
  3. Rollin, S. Teachers, students, and the impact of social class. Middle school journal 44.4 (2013): 50-56. Länk till SFX för denna post
  4. Hoadley, U. Social Class and Pedagogy: A Model for the Investigation of Pedagogic Variation. British Journal of Sociology of Education 29.1: 63-78. Länk till SFX för denna post
  5. Hoadley, U. The reproduction of social class inequalities through mathematics pedagogies in South African primary schools. Journal of Curriculum Studies 39.6 (2008): 679-706. Länk till SFX för denna post
  6. Wheelahan, L. Why Knowledge Matters in Curriculum. Why knowledge matters in curriculum : a social realist argument. : Routledge,, 2012.: 1-194. Länk till SFX för denna post
  7. Bernstein, B. Codes, Modalities, and the Process of Cultural Reproduction: A Model. Language in society 10.3 (1982): 327-363. Länk till SFX för denna post
  8. Ensor, P. Modalities of teacher education discourse and the education of effective practitioners. Pedagogy, culture & society 12.2 (2004): 217-232. Länk till SFX för denna post
  9. Barnes, L. Philip P. Religious Education. Länk till SFX för denna post
  10. Bengtson, Vern L. L. Families and Faith : How Religion is Passed Down across Generations. : Oxford University Press,, 2013. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad