ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Watch Me Play: Twitch and the Rise of Game Live Streaming [0-691-18355-4; 0-691-18497-6] Taylor, T L

år:2018
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Sjöblom, M. The ingredients of Twitch streaming: Affordances of game streams. Computers in human behavior 92: 20-28. Länk till SFX för denna post
  2. Jia, Adele L. When Game Becomes Life. ACM transactions on multimedia computing, communications and applications 12.4 (2016): 1-24. Länk till SFX för denna post
  3. Malaby, Thomas M. Anthropology and Play : The Contours of Playful Experience. New Literary History 40.1 (2009): 205-218. Länk till SFX för denna post
  4. Barnes, R. Uncovering Online Commenting Culture. , 2018.: 1-133. Länk till SFX för denna post
  5. Spangler, M. A Review of ?Alone Together: Why We Expect More From Technology and Less From Each Other? Journal of sex & marital therapy 39.5 (2013): 466-468. Länk till SFX för denna post
  6. Hamari, J. Social motivations of live-streaming viewer engagement on Twitch. Computers in human behavior 84 (2018): 58-67. Länk till SFX för denna post
  7. Gerber, Hannah R. eSports and Streaming: Twitch Literacies. Journal of Adolescent & Adult Literacy 61.3 (2017): 343-345. Länk till SFX för denna post
  8. Bennett, S. An Exploratory Model of Play. American anthropologist 73.1 (1971): 45-58. Länk till SFX för denna post
  9. Recktenwald, D. Toward a transcription and analysis of live streaming on Twitch. Journal of pragmatics 115 (2017): 68-81. Länk till SFX för denna post
  10. Tammy Lin, J. Setting the digital stage: Defining game streaming as an entertainment experience. Entertainment computing. 31: 100309-. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad